Přihlášení do mého Apetitu


Přihlášení


Nová registrace Zapomenuté heslo

MAKRO se mění. Prodejny jsou plné inspirace.

AD
prodejna makro
ZDROJ: Archiv
sdílet:

Prodejny MAKRO jsou místem, kde se mohou setkávat maloobchodníci i profesionálové. Nový koncept MAKRO Inspirace má za cíl přinášet novinky, informace a inspiraci z oblasti gastronomie. MAKRO tak reflektuje potřeby svých zákazníků a přizpůsobuje jim sortiment i vzhled prodejen. 

prodejna makro informaceModernizace prodejen je součástí obchodní strategie řetězce, jehož pozornost se přesouvá od prodeje ke službám. Ke změnám dochází v rámci interiéru prodejen, kde je kladen důraz na nové trendy, teplé barvy a přírodní materiály. Řešení navrhl interní tým MAKRO ve spolupráci s italskou společností Costa, českou firmou Refuel a architektem Janem Skoupým. Implementace konceptu pro jednotlivé pobočky probíhá ve spolupráci s místní prodejnou a reaguje na preference tamních zákazníků.

„Úpravami vždy projde prostředí vstupu do prodejny, navigační prvky jednotlivých oddělení, čelní plochy regálových uliček a přímo na prodejní ploše vzniknou nová místa prodeje, jakési koutky, se zajímavými nabídkami, novinkami a produkty,“ komentuje změny Martin Všetečka, ředitel pro Cash & Carry MAKRO ČR a dodává: „Při přestavbě jednotlivých oddělení pak vycházíme z potřeb našich zákazníků z řad podnikatelů, kteří se námi chtějí nechat inspirovat. Prodejny proto reagují na současné trendy v oblasti potravin a gastronomie, dobrým příkladem jsou koutky se super potravinami či široká nabídka bezlepkových potravin.“

prodejna makro výběr vínaPři re-designu dochází k přeměně celého obchodu, ale i jednotlivých oddělení jako je pekárna, oddělení trvanlivých potravin, oddělení alkoholu či ovoce a zeleniny. V některých prodejnách vzniká také otevřená kuchyně, která nabízí ochutnávky netradičních pokrmů či zde probíhají speciální workshopy určené právě nakupujícím zákazníkům.


prodejna makro uzeninyNově se MAKRO prezentuje jako místo, kde se zákazníci mohou setkávat, sdílet své zážitky nebo si odnést nové podněty pro vlastní podnikání. „Na základě poptávky našich zákazníků jsme provedli důkladnou revizi produktů a přidáváme gastronomický a HoReCa sortiment včetně vlastních značek. Chceme jim vycházet co nejvíce vstříc a nabízet jim produkty, které chtějí, navíc v prostředí, kde se budou cítit dobře,“ popisuje nový koncept MAKRO Inspirace Martin Všetečka.

První vlaštovkou konceptu MAKRO Inspirace je prodejna v pražských Stodůlkách, která byla v nové podobě otevřena v září 2017. Do konce března 2018 bude možné navštívit zmodernizované prodejny MAKRO také v Ústí nad Labem, Českých Budějovicích, Brně a Zlíně.

Více informací naleznete na www.makro.cz.

Apetit magazín

AD
Wolt Awards 2024: Poznejte zákazníky nejlépe hodnocené restaurace
  • Tipy a triky

Wolt Awards 2024: Poznejte zákazníky nejlépe hodnocené restaurace

Zákaznické hodnocení slouží každoročně jako základ pro sestavení žebříčku nejlepších restaurací a udělení cen Wolt Awards. Pouze chuťové buňky těch, k nimž vyrážejí dnes a denně modří kurýři, tak ukazují cestu k místům, kde na vás...

Obchod Apetit

Dostupný
399 Kč
279 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
279 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
279 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
279 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
279 Kč
Dostupný
399 Kč
279 Kč