0

Přihlášení do mého Apetitu


Přihlášení


Nová registrace Zapomenuté heslo

MAKRO rozšiřuje prodejní koncept MAKRO Inspirace

AD
prodejna makro
ZDROJ: Archiv
sdílet:

Velkoobchodní prodejny MAKRO ČR projdou kompletním re-designem. Proměny se po Stodůlkách (září 2017) dočkají nejdříve pobočky v Ostravě, Brně, Hradci Králové, Českých Budějovicích, Ústí nad Labem a ve Zlíně (březen 2018). Do sortimentu všech poboček bude navíc průběžně zalistováno 1500 nových položek. 

Aktualizovaný design prodejen vychází z konceptu MAKRO Inspirace, který byl použit prvně v loňském roce v prodejně v Praze ve Stodůlkách. Re-design se zaměřuje na celkový vzhled obchodu i přestavbu konkrétních oddělení, jako je pekárna, oddělení trvanlivých potravin, oddělení alkoholu či ovoce a zeleniny. Změny ve vnitřním vzhledu obchodu, akcentují nové trendy, teplé barvy a přírodní materiály. V některých obchodech vznikne, po vzoru Stodůlek, i inspirativní otevřená kuchyně.

Například Zlínská prodejna MAKRO tak získá nový prostor pro workshopy a ochutnávky. Realizace rozsahu přestaveb je individuální a liší se podle potřeb jednotlivých prodejen.

„Úpravami vždy projde prostředí vstupu do prodejny, navigační prvky jednotlivých oddělení, čelní plochy regálových uliček a přímo na prodejní ploše vzniknou nové POS se zajímavými nabídkami a produkty,“ vypočítává plánované změny Martin Všetečka, ředitel pro kanál Cash & Carry MAKRO ČR a dodává: „Při přestavbě jednotlivých oddělení pak vycházíme z potřeb místních zákazníků z řad podnikatelů, kteří se námi chtějí nechat inspirovat. Prodejny proto reagují na současné trendy v oblasti potravin a gastronomie.“

prodejna makro - oddělení pečiva

Nový sortiment přinese zákazníkům na 1500 položek. MAKRO věnovalo pozornost především spolupráci s lokálními dodavateli a zacílilo na speciální sortiment pro gastro profesionály a labužníky, který není dostupný v běžných řetězcích. Mezi nové produkty patří např. Prager Cider, Tátův sad, Jarritos či Fentimans limonády, dále značky Nutrifee, Lifefood, Crostini, či Tretter´s. Rozšířena byla i nabídka českých řemeslných piv, např. o Pivovar Matuška.

„Ptali jsme se zákazníků na jejich názor a potřeby. Na základě toho jsme se zaměřili na oblast zdravého stravování a organických potravin včetně tzv. superpotravin. Rozšířili jsme také etnickou kuchyni včetně asijské, balkánské nebo mexické,“ popisuje změny v nabídce Martin Všetečka.

Modernizace prodejen je součástí obchodní strategie řetězce, jehož pozornost se přesouvá od prodeje ke službám. V rámci této cesty MAKRO buduje Distribuční centrum, rozšiřuje logistické služby a přistoupilo k přeměně prodejen v centra služeb a inspirace.

Nový koncept MAKRO Inspirace má za cíl přinášet zákazníkům informace, novinky a inspiraci z oblasti gastronomie. Prodejny mají zároveň sloužit jako místa, kde se mohou profesionálové setkávat a sdílet své zážitky nebo se naučit něco nového při workshopech a řízených ochutnávkách.

Řešení navrhl interní tým MAKRO ve spolupráci s italskou společností Costa, českou firmou Refuel a architektem Janem Skoupým. Implementace konceptu pro jednotlivé pobočky probíhá ve spolupráci s lokálním týmem a v přímé reakci na preference zákazníků.

prodejna makro - oddělení ovoce a zeleniny

Autor: Eva.Dvorakova

Apetit magazín

Obchod Apetit

Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
549 Kč
439 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč