Přihlášení do mého Apetitu


Přihlášení


Nová registrace Zapomenuté heslo

Příprava fotbalového piva jde do finále

Příprava fotbalového piva jde do finále
sdílet:
Nové pivo, které vzniká v pivovaru Ostravar, bude mít zcela unikátní etiketu, na které se objeví fotbaloví fanoušci. Poprvé s ním můžete zapít nějaký ten gól v dubnu. „Po čtyřech měsících spolupráce s fanoušky se blížíme do finále,“ prozradil mluvčí Pavel Barvík. „Očekávám, že do deseti týdnů bude náš nový polotmavý ležák s názvem Bazal na trhu.“

S projektem originálního fotbalového piva přišel Ostravar na podzim roku 2008 a jeho velkou část svěřil fanouškům. Ti v několika kolech hlasování, které probíhalo současně v hospodách i na internetu, vybírali nejprve typ a sílu nového piva, následně pak jméno a sklenici, do které se fotbalové pivo bude čepovat. Finální kolo hlasování proběhlo před Vánocemi loňského roku a příznivci Baníku v něm vybírali logo a etiketu nového piva. „Celkem jsme pracovali s 11 810 hlasy fanoušků, a to je číslo, které překročilo všechna naše očekávání,“ řekla s nadšením manažerka projektu Zuzana Bečková.

Baník, p..o!

Zájem o dění kolem nového fotbalového piva byl opravdu velký, a když pivovar vyzval fanoušky, aby se stali tváří fotbalového piva, zúčastnilo se focení přes sto zájemců. Kdo konkrétně se na etikety a do kampaně nakonec dostal, prozatím pivovar tají. Design etiket i motiv kampaně jsou nyní ve finální fázi příprav. „Věříme, že odvážný krok s využitím skutečných fanoušků fotbalu podtrhne výjimečnost celého našeho projektu,“ tvrdí Bečková.

„Když se ohlédnu zpět, musím přiznat, že v uplynulých čtyřech měsících jsme si všichni, kdo jsme pracovali na projektu fotbalového piva, znovu uvědomili, jak velkým fenoménem je pro tento kraj Baník,“ řekl závěrem tiskový mluvčí Pavel Barvík.

Autor: Redakce Apetit

Apetit magazín