Nová registrace Zapomenuté heslo

Příprava fotbalového piva jde do finále

1. 2. 2009
Příprava fotbalového piva jde do finále

S projektem originálního fotbalového piva přišel Ostravar na podzim roku 2008 a jeho velkou část svěřil fanouškům. Ti v několika kolech hlasování, které probíhalo současně v hospodách i na internetu, vybírali nejprve typ a sílu nového piva, následně pak jméno a sklenici, do které se fotbalové pivo bude čepovat. Finální kolo hlasování proběhlo před Vánocemi loňského roku a příznivci Baníku v něm vybírali logo a etiketu nového piva. „Celkem jsme pracovali s 11 810 hlasy fanoušků, a to je číslo, které překročilo všechna naše očekávání,“ řekla s nadšením manažerka projektu Zuzana Bečková.

Baník, p..o!

Zájem o dění kolem nového fotbalového piva byl opravdu velký, a když pivovar vyzval fanoušky, aby se stali tváří fotbalového piva, zúčastnilo se focení přes sto zájemců. Kdo konkrétně se na etikety a do kampaně nakonec dostal, prozatím pivovar tají. Design etiket i motiv kampaně jsou nyní ve finální fázi příprav. „Věříme, že odvážný krok s využitím skutečných fanoušků fotbalu podtrhne výjimečnost celého našeho projektu,“ tvrdí Bečková.

„Když se ohlédnu zpět, musím přiznat, že v uplynulých čtyřech měsících jsme si všichni, kdo jsme pracovali na projektu fotbalového piva, znovu uvědomili, jak velkým fenoménem je pro tento kraj Baník,“ řekl závěrem tiskový mluvčí Pavel Barvík.

Sdílet článek