Kuchařky Apetit ČÍST ONLINE ČÍST KUCHAŘKY ONLINE DOPRAVA ZDARMA
Menu
Přihlašení
Uživatelské jméno
Heslo
Jak jíst v restauraci a nepřibrat

Jak jíst v restauraci a nepřibrat

Pokud se snažíte dodržovat zásady zdravé výživy a shodit přebytečné kilogramy, nemusíte nutně trávit večery doma s kalorickými tabulkami a salátem. Dříve nebo později vás partner či přátelé vytáhnou ven na večeři. Troška zábavy neškodí, ale počítejte s tím, že pro vás bude návštěva restaurace prubířským kamenem. Většina podniků totiž nenabízí nízkokalorické či nízkotučné potraviny, o energetické hodnotě pokrmů se v jídelním lístku také nedočtete, zato bude plný lákavých předkrmů, polévek, hlavních jídel a dezertů. Jak v takové zkoušce obstát se ctí?
15. 4. 2009 | Autor: redakce Apetitu

Až budete studovat jídelní lístek, rovnou zapomeňte na jídla smažená či fritovaná a na těžké smetanové omáčky. Vyberte si něco grilovaného, pečeného či vařeného. Pokud si chcete dopřát i předkrm, zvolte salát nebo zeleninovou polévku. Mějte na paměti, že dezert rozhodně není povinnost, pokud to bez něj ale nevydržíte, dopřejte si ovocný salát nebo sorbet. A až vás začne honit mlsná, uvědomte si, že do restaurace jste si nepřišli vychutnat pouze jídlo, ale i prostředí a milou společnost. Na závěr přidáváme relativně snadné tipy, se kterými návštěvu restaurace zvládnete hravě.

Zdravé desatero

  1. Omezte jídlo na dva chody.
  2. Před plánovanou návštěvou restaurace se vzdejte vydatné svačinky, ovšem úplně vyhladovělí byste do restaurace též neměli chodit.
  3. Pokud při objednávce tápete, zeptejte se na ingredience.
  4. Požádejte o nízkotučnou variantu (omáčku bez smetany, kuřecí prsa bez kůže).
  5. Vyhněte se smaženému a těžkým omáčkám.
  6. Jako přílohu k hlavnímu jídlu si dejte salát.
  7. Nechte si dát dresink stranou.
  8. Místo moučníku si dejte ovocný salát.
  9. Jezte pomalu a jídlo si vychutnávejte.
  10. Nedojídejte za každou cenu.
REKLAMA

Přidat komentář