Kuchařky Apetit ČÍST ONLINE ČÍST KUCHAŘKY ONLINE DOPRAVA ZDARMA
Menu
Přihlašení
Uživatelské jméno
Heslo
Aby to vašim dětem pálilo

Aby to vašim dětem pálilo

Školní rok začal a děti před sebou mají štosy knih, jejichž obsah musejí pochopit a naučit se ho tak, aby s ním obstály u tabule i v písemném testu. Máme pro vás pár rad, jak jim to učení a myšlení usnadnit.
31. 8. 2009 | Autor: redakce Apetitu

Snídaně je základ! Vědci prokázali, že děti, které nesnídají, se hůř soustředí. Jestliže je ráno nemůžete udržet u stolu, dejte jim na cestu aspoň banán nebo koláč.

Ať mlsají – ale zdravě! Děti, které pijí sladké nápoje s bublinkami a mlsají sladkosti, mají horší paměť a slabší schopnost koncentrace. Nabídněte jim zdravější mlsání: sušené ovoce, čerstvou zeleninu s dipy, a do dětského pokoje jim dejte mísu s ovocem.

Pět porcí ovoce a zeleniny denně! Antioxidanty obsažené v ovoci a zelenině projasňují mysl. Beta-karoten je v červeném, oranžovém a zeleném ovoci a zelenině – například v mangu, kiwi, jahodách, brokolici nebo ve špenátu. Vitaminem C jsou nabité citrusy a bobulové ovoce; avokádo je zdrojem vitaminu E. Pokud vaše děti zeleninu a ovoce odmítají, nalákejte je na džusy. Zeleninové pyré také můžete přidávat do pečiva, polévek a dušených pokrmů.

Pijí dost vody? Nedostatek vody má na svědomí horší soustředění. Děti by nejraději pořád pily sladké perlivé nápoje, ty však nejsou ideální, protože obsahují spoustu cukru. Holky a kluci nad šest let by měli denně vypít alespoň 1,5 litru tekutin, v létě a při sportu ještě víc. Naučte je pít vodu k jídlu a do školy jim
dávejte lahev s pitím.

REKLAMA

Přidat komentář