Přihlášení do mého Apetitu


Přihlášení


Nová registrace Zapomenuté heslo

Rostlinné dobroty od The Vegetarian Butcher dostanou i zaryté masožravce

AD
The Vegetarian Butcher
ZDROJ: The Vegetarian Butcher
sdílet:

Když Jaap Korteweg zakládal před 12 lety značku The Vegetarian Butcher, neměl malé ambice. Přál si totiž vytvořit největší rostlinné řeznictví na světě. Nemířil nízko, ale následoval svou vizi až k cíli. Dnes je tato holandská značka zaměřená na rostlinné pokrmy známá po celém světě a její produkty už 2 roky dobývájí místo i na talířích českých veganů, vegetariánů i milovníků masa. 

Měření

The Vegetarian Butcher se zrodil v hlavě tradičního řezníka a velkého milovníka masa Jaapa Kortewega poté, co byly nizozemské chovy hospodářských zvířat zdecimovány prasečí chřipkou a nemocí šílených krav. Tato událost ho nejen přiměla přehodnotit vztah ke zvířatům a přírodě, ale také zcela změnit životní styl – stal se vegetariánem. Záhy přišel s myšlenkou nabízet zákazníkům rostlinné produkty vysoké kvality, ale především takové chuti a textury, že ani největším milovníkům masa nebude nic chybět. Mohou si tak vychutnat své oblíbené jídlo ve více etické a ekologické variantě, aniž by museli činit jakékoli kompromisy.

Rostlinná nabídka, jež je skutečnou ódou na maso

„Věřím, že existuje pouze jediná překážka pro přechod lidstva na rostlinnou stravu, a tou je nezaměnitelná chuť živočišných produktů. Proto je mou hlavní zásadou vyrábět pouze takové rostlinné výrobky, které chutnají přinejmenším stejně dobře jako maso samotné,“ prozrazuje zakladatel značky Jaap Korteweg. 

Jaap Kortweg
ZDROJ: The Vegetarian Butcher

Už od svého zrodu v roce 2010 stojí jeho značka The Vegetarian Butcher na jasné vizi s pozitivním dopadem na lidstvo i planetu. Chce nastavit nové podmínky v potravinovém průmyslu, které nám umožní vychutnat si chuť masa, aniž bychom využívali zvířata pro jeho produkci. Stejně tak, jako byla kdysi koňská síla nahrazena traktory, chov zvířat pro maso bude nahrazen udržitelnými alternativami na rostlinné bázi. Na cestě za naplněním tohoto poslání spojil Kortwegův podnik v roce 2018 síly se společností Unilever. Díky jejímu globálnímu dosahu je opět o krok blíž k cíli.

Díky inspirativnímu příběhu, filozofii, která v současné společnosti velmi rezonuje, a neustále se rozšiřující nabídce rostlinných alternativ ke známým i netradičním masovým pochoutkám si získává oblibu u stále rostoucího počtu zákazníků po celém světě.

Široké portfolio rostlinných dobrot dobývá i Česko

Českým zákazníkům se značka The Vegetarian Butcher představila teprve v roce 2020, ovšem za tak krátkou dobu zvládla získat už řadu příznivců. Řetězce Albert, Billa, Košík či Rohlík nabízí ikonické výrobky jako jsou např. veganské mleté Magic Mince, veganské nugetky Lucky Nuggets (dostupné v chlazené i mražené variantě) či veganské nudličky Chickened Out Chunks. Letos dorazilo na pulty obchodů i několik novinek. Ochutnat nyní můžete i šťavnaté taštičky Mini Empanadas, rostlinné klobásky Rock'N'Rolls v křupavém těstíčku nebo veganský Crispy Chic Burger. A portofolio se bude postupně rozšiřovat i o další atraktivní chuťovky.

Portfolio The Vegetarian Butcher
ZDROJ: The Vegetarian Butcher
Autor: Komerční sdělení

Apetit magazín