Přihlášení do mého Apetitu


Přihlášení


Nová registrace Zapomenuté heslo

Bernard se zlobí na Pilsner a vyzývá ho na souboj

Bernard se zlobí na Pilsner a vyzývá ho na souboj
sdílet:

Rodinný pivovar BERNARD se rozhodl zareagovat na reklamní kampaň Plzeňského Prazdroje, v níž o značce Birell velmi odvážně tvrdí, že „chutí převyšuje ostatní“.

Stanislav Bernard už nehodlá mlčet

„Pokud Plzeňský Prazdroj o Birellu tvrdí, že chutí převyšuje ostatní, ať to dokáže v přímém degustačním souboji s naším nealkoholickým pivem BERNARD s čistou hlavou, a proto jej vyzýváme na souboj!“ říká Stanislav Bernard. Podle něj se situace na trhu v posledních letech změnila a Birell už má silnou konkurenci.

Pilsner Urquell je důvodem odchodu některých pivovarů ze Svazu

„Pilsner je dominantní hráč na trhu a měl by ke svým kampaním přistupovat s určitou dávkou pokory,“ tvrdí Stanislav Bernard. Podle něj už některé pivovary ze Svazu pivovarů a sladoven odešly. „Tyto aktivity Pilsneru podle mě ohrožují celou existenci Svazu pivovarů a sladoven. Většina členů má strach proti Pilsneru vystoupit, ale já jsem se rozhodl, že už nebudu mlčet,“ dodal Stanislav Bernard.

Kdo to rozsoudí?

Pokud zástupci společnosti Pilsner Urquell přistoupí na souboj, jeho organizaci zajistí Sdružení přátel piva. To vybere nezávislé degustátory, kteří ve slepém testu určí, které pivo jim chutná více. Vítěz duelu bude stanoven prostým součtem hlasů.

Co chce Bernard jako satisfakci

Pokud Birell souboj prohraje, a nepotvrdí tedy své tvrzení, požaduje pivovar BERNARD, aby okamžitě ukončil „svoji nabubřelou kampaň“ a veřejně se zavázal, že nebude ve svých reklamních kampaních používat nepodložená tvrzení.

Kdo s koho

Stanislav Bernard poslal generálnímu řediteli Plzeňského Prazdroje otevřený dopis 12. července.

Otevřený dopis Plzeňskému Prazdroji

V Humpolci dne 12. července 2010

Vážený pane generální řediteli Brodmane,
ve své aktuální kampani pro podporu značky Birell tvrdíte, že „chutí převyšuje ostatní“. Tuto kampaň považujeme za nabubřelou a uváděná tvrzení za neopodstatněná. Nicméně rádi se necháme o výjimečnosti nealkoholického piva Birell přesvědčit. 

Pokud Plzeňský Prazdroj o své značce Birell tvrdí, že „chutí převyšuje ostatní“, přijímáme toto velmi odvážné tvrzení jako osobní výzvu. Dáváme Vám možnost v přímém degustačním souboji s naším nealkoholickým pivem BERNARD s čistou hlavou prokázat, že Vámi používaný slogan není lživý. Z těchto důvodů navrhujeme degustační souboj uspořádaný nezávislým garantem. Za garanta navrhujeme Sdružení přátel piva. Sdružení vybere 25 degustátorů a tito ve slepém testu určí, které z těchto dvou nealkoholických piv jim více chutná.

Vítěz duelu bude stanoven prostým součtem hlasů.Vážený pane generální řediteli Brodmane, velmi se těším na Vaši odpověď a pevně věřím, že naši výzvu přijmete. V tomto případě Vám samozřejmě dáme možnost vyjádřit se k pravidlům souboje. Vaši odpověď očekávám nejpozději do 20. 7. 2010.

S přátelským pozdravem,
Stanislav Bernard, generální ředitel Rodinného pivovaru BERNARD, a. s.

Odpověď z Plzně

Hned 13. července reagoval ředitel pivovaru Plzeňský Prazdroj takto. Uvidíme, jaká bude reakce vedení pivovaru BERNARD.

Vážený pane generální řediteli Bernarde,
v českém pivním světě, stejně jako v zahraničí, probíhají spousty pivních anket a degustačních soutěží, ať už jsou v porotě odborní a vyškolení degustátoři, nebo příznivci piva. V mnohých z těchto soutěží jsou na startovní čáře jak Birell, tak konkurenční nealko piva.

První místo z nejuznávanější české degustační soutěže Pivex 2010 i nedávná zlatá medaile z prestižních Australian Beer Awards jasně dokazují kvalitu Birellu v silné konkurenci mnoha domácích i zahraničních nealko piv.  

O výjimečnosti nealkoholického piva Birell svědčí ale především skutečnost, že Birell je po dlouhá léta jednoznačně nejoblíbenějším a nejprodávanějším nealko pivem s tržním podílem více než 60 %. Chuťové pohárky milionů spotřebitelů již daly odpověď.

S pozdravem,
Doug Brodman
Generální ředitel a předseda představenstva Plzeňský Prazdroj

Skryt pre seznam

Související články

Autor: Redakce Apetit

Apetit magazín

Obchod Apetit

Dostupný
399 Kč
279 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
279 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
279 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
279 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
279 Kč
Dostupný
399 Kč
279 Kč