Přihlášení do mého Apetitu


Přihlášení


Nová registrace Zapomenuté heslo

Osvěžení pro letní dny? Hledejte ho ve stylové plechovce!

AD
Zlatopramen/Heineken
ZDROJ: Zlatopramen/Heineken
sdílet:

Nedokážete si představit horké dny bez luxusního pití, ovšem za podmínky, že neobsahuje ani kapku alkoholu? Značka Zlatopramen i letos nabízí hned celou řadu nealko radlerů, které se chlubí odlehčeným složením a designovým balením. Který kousek si vyberete?

Měření

Citron, bezový květ a máta, Grep a rozmarýn, Tmavá višeň, Mandarinka a jasmín a Brusinka a rybíz. Všechny tyto radlery, které vynikají tím, že neobsahují ani kapku alkoholu, vznikly spojením nealkoholického piva s osvěžující limonádou, kdy sladkost ovoce a jemné aroma drinku vhodně doplňuje hořkost.

 

Složení, které nikoho nezatíží

Další cennou devizou je, že se vyrábějí ze 100 % přírodních ingrediencí a neobsahují žádné konzervanty a umělá barviva. Před třemi lety se dále Zlatopramen rozhodl, že ve svých produktech sníží množství cukru, a to rovnou o 30 %, takže si je teď všichni mohou užívat bez výčitek. Za úspěchem Zlatopramen radlerů 0,0% určitě stojí i vhodné suroviny, ze kterých se vyrábí. Spotřebitelé totiž dobře slyší na spojení ovoce a bylinek. Celou řadu dále chuťově doplňuje Tmavá višeň, která se jako jediná vyrábí z tmavého nealkoholického piva.

Zlatopramen
ZDROJ: Zlatopramen/Heineken

„Naši spotřebitelé si mohou Zlatopramen 0,0% dopřát opravdu všude tam, kde si chtějí zachovat čistou hlavu. Vhodný je nejen pro řidiče, ale i cyklisty a sportovce vůbec. A zcela samozřejmě se tak nabízí ke zdravému životnímu stylu, návratu a pobytu k přírodě a celé řadě příležitostí s tím souvisejících. Hodí se do parku s přáteli, nebo třeba po hodině jógy, proč ne? Rádi reagujeme na nové spotřebitelské trendy,“ vysvětluje Alice Divišová, manažerka značky Zlatopramen. Přírodní notu radlerů si drží i novinka loňského roku Brusinka a rybíz. „Brusinka je podle nás vnímána jako potravina, která se výborně hodí k trendu přírodnosti a životnímu stylu. V konkurenci nealkoholických piv navíc jde o netypickou příchuť,“ dodává Alice Divišová.

Zlatopramen
ZDROJ: Zlatopramen/Heineken

Žádná obyčejná plechovka…

Všechny Zlatopramen radlery 0.0% alkoholu nejen skvěle chutnají, ale také dobře vypadají. Od loňského roku se totiž prodávají v plechovkách v „novém kabátě“. Ty nenechají nikoho na pochybách, že jejich obsah chutná skvěle a poskytne všem opravdu osvěžující zážitek! Více o radlerech značky Zlatopramen můžete zjistit na stránkách Zlatopramen.cz.


 

Autor: Komerční sdělení

Apetit magazín