
„Finanční prostředky, které byly v rámci kampaně nashromážděny, mohou školy použít například na zavedení biopotravin do školního bufetu, otevření informačního centra pro veřejnost o biopotravinách, zavádění biopotravin do přípravy školních obědů, vzdělávací semináře, exkurze na ekologické farmy, pořádání Biodnů pro veřejnost nebo na spolupráci s místními biozemědělci,“ říká Michal Veselý, ředitel rozvoje Nadace Partnerství.
Prvního ročníku kampaně se účastnilo devět společností. Hlavním partnerem projektu se stala privátní řada bioproduktů obchodního řetězce Interspar – Natur*pur. Partnery projektu dále byly Biopekárny Zemanka, společnost Biopark, Kostelecké uzeniny, Bio Nebio, Pro-bio, Country Life, United Bakeries a společnost Fair Trade Centrum.
Více informací najdete na stránkách stránkách Nadace Partnerství (www.nadacepartnerstvi.cz) a www.miliondetem.cz.