Přihlášení do mého Apetitu


Přihlášení


Nová registrace Zapomenuté heslo

Časopis Apetit zabodoval a získal cenu v soutěži Časopis roku 2015!

Časopis Apetit zabodoval a získal cenu v soutěži Časopis roku 2015!
sdílet:
Časopis Apetit, který se věnuje dobrému jídlu a životnímu stylu, byl během slavnostního vyhlašování vítězů v soutěži Časopis roku 2015, pořádanou unií vydavatelů, oceněn prvním místem v kategorii Ženský svět. Své prvenství vybojoval v poměrně silné konkurenci dalších 9 titulů.

Při rozhodování o tom, který z nominovaných titulů si prestižní ocenění odnese, brala odborná porota v potaz hned několik kritérií: celkový obsah titulu, čtenost a prodeje, marketingovou podporu... Ani v jendom z nich nezůstává Apetit pozadu. Měsíc co měsíc přináší svým čtenářům stránky plné vyzkoušených a vyladěných receptů, zajímavé rozhovory, testy produktů, novinky, rady a tipy.

Apetit je dlouhodobě nejprodávanější časopis o vaření, přitom jeho recept na úspěch je docela jednoduchý a funguje už dvanáct let! Je totiž psaný s opravdovou chutí! S našimi čtenáři jsme – díky sociálním sítím – v úzkém a každodenním kontaktu. Vymýšlíme pro ně speciální projekty a akce, na kterých se osobně setkáváme. Přesně tak víme, co je zajímá. A jejich přízně si nesmírně vážíme,“ říká šéfredaktroka Marie Holobrádková.

Časopis Apetit má na svém kontě řadu speciálních projektů, především Apetit piknik – oblíbenou kulinářskou party pod širým nebem, kde se setkávají milovníci dobrého jídla napříč celou republikou, a také rozsáhlou edici kuchařek (Apetit Edice, Apetit na cestách a nejnovější edice Apetit Sezona). K dnešnímu dni bylo vydáno 33 titulů včetně dvou speciálních formátů nazývaných Bookazin.

Velice si vážím ocenění Časopis roku, stejně jako si vážím neúnavného a zaníceného týmu časopisu Apetit a našich čtenářů, kteří s tímto titulem souzní a mají ho rádi. Značka Apetit je úspěšná nejen jako tištěný časopis, tento brand je aktivní online, komunikuje na řadě sociálních sítí, má věrné a zároveň i stále nové příznivce svých eventů a speciálních projektů, stejně jako řadě čtenářů nechybí jediné vydání kuchařek či bookazinů z edice Apetit. Díky všem těmto platformám Apetit osloví měsíčně až 890 000 čtenářů.“, říká Petra Fundová, generální ředitelka vydavatelství Burda Praha.

V listopadu loňského roku se navíc vydavatelství rozhodlo dát Apetitu také digitální podobu, a nově si jím tak čtenáři mohou listovat i na svých počítačích, tabletech a mobilech.

Autor: kojzarova.m

Apetit magazín