Se zeleninou pod střechu
Galerie Fénix je prvním nákupním centrem, které se rozhodlo nabídnout návštěvníkům čerstvou zeleninu a ovoce přímo ve svých prostorách. Martin Žížala z realitní poradenské společnosti Cushman & Wakefield uvedl, že po prvním měsíci fungování farmářských trhů se sobotní návštěvnost Galerie Fénix zvýšila o 30 procent.
„Pevně věříme, že v dalších měsících bude návštěvnost dále narůstat. V říjnu a listopadu už přijde skutečně studené počasí, které jen podtrhne komfortní prostředí farmářských trhů pod střechou, jak je nabízí Galerie Fénix Vysočanská,“ dodal Žížala.
Apetit podporuje farmářské trhy
Farmáři a malí výrobci potravin ve zhruba patnácti stáncích návštěvníkům nákupního centra Galerie Fénix od září každou sobotu nabízejí ovoce, zeleninu, mléčné a masné výrobky, vejce, houby, bezlepkové uzeniny, koření, mošty či vína. Mezi ně se už dvakrát, vždy první sobotu v měsíci, zařadil i stánek časopisu Apetit. Zde mohli návštěvníci ochutnat koláče, které pekly redaktorky podle nové kuchařky Koláče z Edice Apetit.