„Velkopopovický Kozel je bezesporu jedna z nejtradičnějších značek na trhu, a i nový design sklenice tomu odpovídá. Buclatý tvar těla je umocněn výrazným otevřeným uchem, které symbolizuje kozlí roh. Tento soudkovitý profil, ač typicky pivařský a historií prověřený, dnes prakticky vymizel. I proto se k němu vracíme,“ vysvětlil vznik půllitru jeho autor, designér Jan Čapek. Vývoj sklenice byl technicky náročný a kompletní proces od pilotních návrhů po sériovou výrobu trval téměř dva roky.
Jeden z originálních půllitrů můžete získat při zakoupení 40 piv Velkopopovický Kozel světlý, černý, 11° medium nebo premium. „Stačí, když na naši adresu zašlou symboly z podzátek, a my jim sklenici doručíme na jejich adresu. Kromě sklenic se soutěží i o víkend ve sklárně, kde si výherci budou moci vyfouknout vlastní půllitr,“ vysvětlil brand manager Velkopopovického Kozla Luděk Baumruk.
Vychutnejte si kozla z nového rohatého půllitru
18.07.2014
Na přehlídce světového designu Designblok 2009, který o víkendu v Praze skončil, představil český designér Jan Čapek svůj nejnovější produkt – Kozlův rohatý půllitr. Pivní sklenice je výjimečná nejen svým designem, ale i výrobní technologií, díky které je půllitr až o třetinu lehčí než běžné pivní sklenice. Rohatého půllitru je jen 50 000 kusů, jeden z nich můžete vyhrát v soutěži, kterou pro vás Kozel připravil.