Přihlášení do mého Apetitu


Přihlášení


Nová registrace Zapomenuté heslo

Čtyři metráky bramborového salátu? Žádný problém!

AD
Bramborový salát
ZDROJ: Hellmann's
sdílet:

Na téměř půl tuny bramborového salátu i letos potěší lidi v nouzi. Hellmann’s spojil síly se značkou Tesco a v Česku a na Slovensku 22. prosince letošního roku rozdá přes 2 tisíce porcí tradiční vánoční pochoutky. Část jich poputuje do azylových domů, kde udělá radost matkám a otcům samoživitelům a jejich dětem. Společnost Tesco daruje neprodanou a nevyužitou zeleninu ze svých provozoven, ta pak bude dochucena oblíbenou majonézou, kterou daruje společnost Unilever.

Filozofií značky Hellmann’s je stát na straně jídla – a to jak výběrem kvalitních a udržitelných surovin, tak dlouhodobým bojem proti plýtvání. Touto aktivitou nejen pomáhá těm, kteří si na Štědrý den tento typický pokrm dovolit nemohou, ale také zpracovává nevyužitou zeleninu. Ta je přitom plnohodnotná a stále použitelná.

  • Hellmann’s spolupracuje i s neziskovými organizacemi, jako jsou potravinové banky, spolek Zachraň jídlo či Free Food.
  • Každý rok o Vánocích Hellmann’s pořádá ve spolupráci s obchodním partnerem Tesco přípravu bramborového salátu pro lidi v nouzi. Věří totiž, že Vánoce by měly být plné chuti a beze zbytku pro všechny.
  • Se značkou Hellmann´s pořádá společnost Unilever tuto charitativní akci pořádá již potřetí.

„Jsme velmi rádi, že se nám podařilo z přípravy vánočního bramborového salátu vytvořit již takovou tradici, která každoročně přináší kousek Vánoc i těm, kteří by si to jinak dovolit nemohli. Tato akce je jasným důkazem, že poslání značky Hellmann´s bojovat proti plýtvání potravinami, má smysl,“ doplňuje Silvie Dittertová, brand managerka značky Hellmann's.

Jídlo nepatří do koše

Značka Hellmann’s se již několik let zaměřuje na boj proti plýtvání potravinami v domácnostech prostřednictvím kampaně Jídlo je příliš dobré na to, aby se jím plýtvalo.

  • Z průzkumu, provedeném ve spolupráci s agenturou Ipsos v roce 2019 v Česku a na Slovensku, vyplynulo, že více než 50 % ze všeho vyhozeného jídla se znehodnotí v našich domácnostech.
  • Značka Hellmann’s spolupracuje se spolkem Zachraň jídlo v České republice a společenským sdružením Free Food na Slovensku, aby dopad jejího poslání byl o to účinnější.
  • Celou aktivitu zaštituje agentura Kreativ Gang, která zabezpečuje bezproblémový průběh akce.

I po více než 100 letech, kdy Richard Hellmann otevřel svůj obchůdek s delikatesami v New Yorku, značka pokračuje v jeho odkazu a dbá na to, aby v každém jejím výrobku byly použity nejkvalitnější suroviny. Zavázala se, že bude používat ingredience získané udržitelným způsobem. Značka Hellmann´s věří, že jen díky těm nejlepším surovinám dokáže každému jídlu dodat skvělou chuť.

  • Již nyní značka Hellmann‘s využívá například udržitelně pěstovaná rajčata vyzrálá na slunci nebo řepkový olej, který je vhodným zdrojem polynenasycených mastných kyselin omega-3. Dále v její nabídce najdete produkty se sníženým obsahem cukru nebo veganské varianty oblíbených omáček.
  • Od loňského roku navíc tento seznam rozšiřuje o vejce, která pocházejí výhradně z volného chovu, použitých jako ingredience u svých tatarských omáček, dresinků a majonéz.

Související články

Měření
Autor: Komerční sdělení

Apetit magazín

Obchod Apetit

Dostupný
399 Kč
279 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
279 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
279 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
279 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
319 Kč
Dostupný
399 Kč
279 Kč
Dostupný
399 Kč
279 Kč