Přihlášení do mého Apetitu


Přihlášení


Nová registrace Zapomenuté heslo

Zeptali jsme se Bena Cristovaa, kolik utratí měsíčně za jídlo. Jeho oblíbenou pochoutkou jsou houbové jerky

Ben Cristovao
ZDROJ: Se souhlasem Bena Cristovaa
sdílet:

Zpěvák, sportovec a influenecer Ben Cristovao jako dlouholetý vegan aktivně šíří povědomí o rostlinné stravě, naposledy například na tiskové konferenci Plant-Powered Perspectives, kterou pořádal projekt Rostlinně.

Ben Cristovao vlastní spolu s režisérem Michalem Herčkem, značku Timba, pod kterou najdete veganské potraviny včetně houbových jerky. V dostání jsou v několika variantách, například BBQ, pepř nebo slanina. Chutí a strukturou připomínají klasické masové, s příjemným houbovým tónem. Netradiční veganskou alternativu doprovází zajímavý příběh stojící za založením značky.

S pár kamarády jsem si koupil obchod, ve kterém jsme podle všech nařízení hygieny vytvořili krásnou nerezovou kuchyň s tím, že jsme ještě vůbec nevěděli, co tam budeme dělat. Později jsme zjistili, že nám dochází peníze a neměli jsme na ledničku, tak jsme potřebovali vymyslet něco, co nebude potřeba skladovat v chladu,‘ směje se Ben Cristovao při vzpomínání na své začátky.

Tak vznikl Rum Cake, rumový dortík ve skle. Později přibyl v portfoliu značky druhý produkt, jerky z hlívy ústřičné.

Už je vyrábíme nějakou dobu, ale přiznám se, že nejsem úplně dobrý v jejich propagaci. Nedávno jsem zveřejnil na svém Instagramovém profilu video, ve kterém jsem jerky ukázal a dostal jsem plno pozitivních reakcí,“ dodává Ben.

Skryt pre seznam

Na tiskové konferenci Plant-Powered Perspectives jsme se Bena Cristova zeptali na tři anketní otázky.

  • První z nich se týkala toho, kolik utratí měsíčně za jídlo. Ben odhadl částku třicet tisíc korun.
  • Druhá otázka už byla trochu zapeklitější, Ben měl určit s jakou potravinou se nejvíce ztotožňuje. Nakonec odpověděl, že se cítí být jako piknikový koš plný různých druhů potravin.
  • Třetí otázka se týkala toho, jestli mu něco v gastro marketingu vadí. ‚Vadí mi, že se v gastro marketingu klade velký důraz na protein, který má velké PR. Protein je ve stravě důležitý, ale najdete ho v mnoha potravinách, i v těch o kterých se to zase tolik neví. Myslím si, že by měla být strava komplexní.‘

Tisková konference Plant-Powered Perspectives trvala celý den a na podiu se vystřídalo plno odborníků, kteří diskutovali nad tématy spojenými s budoucností rostlinné stravy.

O projektu Rostlinně

Rostlinně je projekt, který kolem sebe sdružuje značky prodávající rostlinné produkty a edukuje společnost o rostlinné stravě. Povzbuzuje majitele restaurací k rozšiřování nabídky rostlinné kuchyně a pomáhá výrobcům potravin a supermarketům při uvádění nových projektů na trh.

Skryt pre seznam

Související recepty

Související články

Apetit magazín