Bernard: Reakce Prazdroje je arogantní

sdílet:
Pilsner Urquell nepřijal ani druhou výzvu pivovaru Bernard k degustačnímu souboji nealkoholických piv.

Stanislav Bernard: „Proč Plzeň svému pivu nevěří?“



Stanislav Bernard, ředitel pivovaru Bernard, vyjádřil rozhočení: „Reakci Plzeňského Prazdroje na naši výzvu vnímáme jako absenci přiměřené pokory a také jako aroganci. Ta může vést až k definitivnímu rozpadu Českého svazu pivovarů a sladoven s kořeny sahajícími do roku 1873. Jestliže se Plzeňský Prazdroj bojí souboje s malým rodinným pivovarem a nevěří svému pivu, my věříme všem milovníkům českých piv, že si při pohledu na ‚mistrovské‘ reklamní slogany Plzeňského Prazdroje udělají svůj názor sami.“

Bernard popudila reklamní kampaň na pivo Birell



Na základě toho, že Plzeňský Prazdroj používá v reklamní kampani slogan „Birell: chutí převyšuje ostatní“, zareagoval pivovar Bernard výzvou k degustačnímu souboji nealkoholických piv.

Plzeňský Prazdroj možnost prokázat svá tvrzení opakovaně odmítl.


Přečtěte si také:


Bernard se zlobí na Pilsner a vyzval ho na souboj

Bernard zopakoval svou výzvu Prazdroji
Autor: Redakce Apetit

Obchod Apetit