Nová registrace Zapomenuté heslo

Bernard: Reakce Prazdroje je arogantní

18. 7. 2014
připíjení pivem
Unsplash.com

Pilsner Urquell nepřijal ani druhou výzvu pivovaru Bernard k degustačnímu souboji nealkoholických piv.

Stanislav Bernard: „Proč Plzeň svému pivu nevěří?“

Stanislav Bernard, ředitel pivovaru Bernard, vyjádřil rozhočení: „Reakci Plzeňského Prazdroje na naši výzvu vnímáme jako absenci přiměřené pokory a také jako aroganci. Ta může vést až k definitivnímu rozpadu Českého svazu pivovarů a sladoven s kořeny sahajícími do roku 1873. Jestliže se Plzeňský Prazdroj bojí souboje s malým rodinným pivovarem a nevěří svému pivu, my věříme všem milovníkům českých piv, že si při pohledu na ‚mistrovské‘ reklamní slogany Plzeňského Prazdroje udělají svůj názor sami.“

Bernard popudila reklamní kampaň na pivo Birell

Na základě toho, že Plzeňský Prazdroj používá v reklamní kampani slogan „Birell: chutí převyšuje ostatní“, zareagoval pivovar Bernard výzvou k degustačnímu souboji nealkoholických piv. Plzeňský Prazdroj možnost prokázat svá tvrzení opakovaně odmítl.

Přečtěte si také:

Související články