Minulý týden zástupci pivovaru Bernard vyzvali Plzeňský Prazdroj na souboj v chuti nealkoholických piv. Bernardu se totiž nelíbí reklamní kampaň Prazdroje, která tvrdí, že pivo Birell „Chutí převyšuje ostatní“.
Bernard vrací úder: „Je Gambrinus lepší než Pilsner Urquell?“
Generální ředitel společnosti Pilsner Urquell na první výzvu Bernardu odpověděl, že k použití sloganu „Birell chutí převyšuje ostatní“ jej opravňuje především to, že je po dlouhá léta nejprodávanějším nealkoholickým pivem s tržním podílem větším než 60 %.
Bernard kontruje tím, že podle této logiky lze zároveň říci, že „Gambrinus chutí převyšuje Pilsner Urquell“, neboť má největší tržní podíl na českém pivním trhu.
Stanislav Bernard znovu volá po souboji
„Přestaňte se chlubit a nevyhýbejte se souboji, pojďte dokázat, co tvrdíte!“ vyzývá opakovaně Stanislav Bernard generálního ředitele Plzeňského Prazdroje Douglase Brodmana. „Chápeme, že se Plzeňský Prazdroj nehrne do zkoušky, ve které nemusí uspět, že má obavy z přímé konfrontace,“ konstatuje Stanislav Bernard.
Bernard v případě prohry přejmenuje nealko pivo
Na závěr ještě Stanislav Bernard dodal: „Pokud v souboji proti nám vyhrajete, zavazujeme se, že po dobu jednoho měsíce přejmenujeme naše nealkoholické pivo „Bernard s čistou hlavou“ na „Bernard s ušatou hlavou“.
Přečtěte si také: