Hodnocení receptu
Zatím nehodnoceno
Více než hodinu Velmi snadné 4

Nutriční hodnoty (celý recept)

Energie 1557 kcal
Bílkoviny 109 g
Sacharidy 91 g
Tuky 150 g
Vláknina 0 g
Uvedené kalorické hodnoty pokrmů jsou pouze orientační a vychází z průměrných hodnot jednotlivých surovin.

Jídlo z jednoho hrnce. Nezapomeňte na jogurt – dodá správnou chuť a zjemní ostrost koření.

Suroviny

rostlinný olej 2 PL
cibule 2 ks
nakrájená na jemno
kořenová zelenina 500 g
kořenová petržel, tuřín nebo pastiňák nakrájená na kousky
koření 5 PL
ostrá kořenicí pasta
konzervovaná rajčata loupaná 400 g
drůbeží maso 500 g
pečené, nebo vepřové, nakrájené na kousky
jogurt 150 g
přírodní
sůl
na dochucení
pepř
na dochucení

1Rozpalte olej ve velkém hrnci a za stálého míchání na něm deset minut smažte cibuli. Vsypte kořenovou zeleninu a dobře promíchejte.

2Přidejte rajčata a kořenicí pastu, osolte a promíchejte. Zalijte hrnkem vody, promíchejte a na mírném ohni za občasného promíchání vařte patnáct až dvacet minut.

3Vsypte maso, přikryjte a ještě pět minut na mírném ohni poduste, aby se maso prohřálo. Sejměte z ohně a přidejte jogurt. Podávejte s rýží.

Tento recept najdete v magazínu Apetit 2005/1 spolu s mnoha dalšími recepty

Autor: redakce Apetitu

Apetit 2005/1

Komentáře

Apetit magazín

K čemu je dobrá klikva neboli kanadská brusinka
  • Suroviny

K čemu je dobrá klikva neboli kanadská brusinka

Klikva bahenní nebo velkoplodá je původní americká rostlina, která je příbuznou naší lesní brusinky. Protože se jí červené bobule klikvy chutí i vzhledem velmi podobají, vžilo se u nás pro ni označení „kanadská brusinka“. Nejčastěji se...
Čočka: skryté bohatství i neznámé druhy
  • Tipy a triky

Čočka: skryté bohatství i neznámé druhy

Tato nenápadná rostlina se pěstuje přes 8 tisíc let. Je hodnotným zdrojem bílkovin, železa, vlákniny a dalších prospěšných látek. Čočka není jen hnědá, v české kuchyni se zabydlela červená čočka a pomalu do ní prostupuje i černá čočka ...

Obchod Apetit