0

Přihlášení do mého Apetitu


Přihlášení


Nová registrace Zapomenuté heslo

Bernard se zlobí na Pilsner a vyzývá ho na souboj

Bernard se zlobí na Pilsner a vyzývá ho na souboj
sdílet:
Rodinný pivovar BERNARD se rozhodl zareagovat na reklamní kampaň Plzeňského Prazdroje, v níž o značce Birell velmi odvážně tvrdí, že „chutí převyšuje ostatní“.

Související články:


Stanislav Bernard už nehodlá mlčet


„Pokud Plzeňský Prazdroj o Birellu tvrdí, že chutí převyšuje ostatní, ať to dokáže v přímém degustačním souboji s naším nealkoholickým pivem BERNARD s čistou hlavou, a proto jej vyzýváme na souboj!“ říká Stanislav Bernard. Podle něj se situace na trhu v posledních letech změnila a Birell už má silnou konkurenci.

 

 

Pilsner Urquell je důvodem odchodu některých pivovarů ze Svazu


„Pilsner je dominantní hráč na trhu a měl by ke svým kampaním přistupovat s určitou dávkou pokory,“ tvrdí Stanislav Bernard. Podle něj už některé pivovary ze Svazu pivovarů a sladoven odešly. „Tyto aktivity Pilsneru podle mě ohrožují celou existenci Svazu pivovarů a sladoven. Většina členů má strach proti Pilsneru vystoupit, ale já jsem se rozhodl, že už nebudu mlčet,“ dodal Stanislav Bernard.

 

 

 

 

Kdo to rozsoudí?


Pokud zástupci společnosti Pilsner Urquell přistoupí na souboj, jeho organizaci zajistí Sdružení přátel piva. To vybere nezávislé degustátory, kteří ve slepém testu určí, které pivo jim chutná více. Vítěz duelu bude stanoven prostým součtem hlasů.

 

 

 

 

Co chce Bernard jako satisfakci


Pokud Birell souboj prohraje, a nepotvrdí tedy své tvrzení, požaduje pivovar BERNARD, aby okamžitě ukončil „svoji nabubřelou kampaň“ a veřejně se zavázal, že nebude ve svých reklamních kampaních používat nepodložená tvrzení.

 

 

 

 

Kdo s koho


Stanislav Bernard poslal generálnímu řediteli Plzeňského Prazdroje otevřený dopis 12. července.

Otevřený dopis Plzeňskému Prazdroji

V Humpolci dne 12. července 2010

Vážený pane generální řediteli Brodmane,
ve své aktuální kampani pro podporu značky Birell tvrdíte, že „chutí převyšuje ostatní“. Tuto kampaň považujeme za nabubřelou a uváděná tvrzení za neopodstatněná. Nicméně rádi se necháme o výjimečnosti nealkoholického piva Birell přesvědčit. 

Pokud Plzeňský Prazdroj o své značce Birell tvrdí, že „chutí převyšuje ostatní“, přijímáme toto velmi odvážné tvrzení jako osobní výzvu. Dáváme Vám možnost v přímém degustačním souboji s naším nealkoholickým pivem BERNARD s čistou hlavou prokázat, že Vámi používaný slogan není lživý. Z těchto důvodů navrhujeme degustační souboj uspořádaný nezávislým garantem. Za garanta navrhujeme Sdružení přátel piva. Sdružení vybere 25 degustátorů a tito ve slepém testu určí, které z těchto dvou nealkoholických piv jim více chutná.

Vítěz duelu bude stanoven prostým součtem hlasů.Vážený pane generální řediteli Brodmane, velmi se těším na Vaši odpověď a pevně věřím, že naši výzvu přijmete. V tomto případě Vám samozřejmě dáme možnost vyjádřit se k pravidlům souboje. Vaši odpověď očekávám nejpozději do 20. 7. 2010.

S přátelským pozdravem,
Stanislav Bernard, generální ředitel Rodinného pivovaru BERNARD, a. s.

 

 

 

 

Odpověď z Plzně

 


Hned 13. července reagoval ředitel pivovaru Plzeňský Prazdroj takto. Uvidíme, jaká bude reakce vedení pivovaru BERNARD.


Vážený pane generální řediteli Bernarde,
v českém pivním světě, stejně jako v zahraničí, probíhají spousty pivních anket a degustačních soutěží, ať už jsou v porotě odborní a vyškolení degustátoři, nebo příznivci piva. V mnohých z těchto soutěží jsou na startovní čáře jak Birell, tak konkurenční nealko piva.

První místo z nejuznávanější české degustační soutěže Pivex 2010 i nedávná zlatá medaile z prestižních Australian Beer Awards jasně dokazují kvalitu Birellu v silné konkurenci mnoha domácích i zahraničních nealko piv.  

O výjimečnosti nealkoholického piva Birell svědčí ale především skutečnost, že Birell je po dlouhá léta jednoznačně nejoblíbenějším a nejprodávanějším nealko pivem s tržním podílem více než 60 %. Chuťové pohárky milionů spotřebitelů již daly odpověď.

S pozdravem,
Doug Brodman
Generální ředitel a předseda představenstva Plzeňský Prazdroj

 

 

 

Autor: Redakce Apetit

Apetit magazín

Jedlé kaštany vyšperkují nádivku i moučník
  • Suroviny

Jedlé kaštany vyšperkují nádivku i moučník

Sezóna jedlých kaštanů právě vrcholí. Pokud si chcete pochutnat na těch skutečně čerstvých, vyrazte pro ně co nejdříve do obchodu, nebo ještě lépe do "kaštanek". Jestli si s nimi nevíte rady, přinášíme několik tipů jak je skladovat i...
Masové hody s českou národní klasikou: vepřo knedlo zelo
  • Tipy a triky

Masové hody s českou národní klasikou: vepřo knedlo zelo

Guláš, svíčková a knedlo vepřo zelo, když je tahle trojice na poledním menu v restauraci, máme problém se rozhodnout. Pro dnešek máme ale jasno! Dejte si s námi to nejlepší knedlo vepřo zelo, máme pro vás tipy na jedno z nejlepších českých...
Jak na bezlepkový chléb?
  • Jak na to

Jak na bezlepkový chléb?

Ať už patříte mezi celiaky nebo chcete svůj jídelníček odlehčit, máme pro vás tipy, jak si doma připravit chutný bezlepkový chléb. Vyplatí se používat kupované bezlepkové směsi nebo je lepší spolehnout se na vlastní síly? Připravte si s...
AD
Stop plýtvání jídlem aneb Nekrmte koš!
  • Nakupujeme

Stop plýtvání jídlem aneb Nekrmte koš!

Věděli jste, že domácnosti jsou odpovědné až za 53 % potravinového odpadu? Tento alarmující údaj, zveřejněný organizací Zachraň jídlo, nám může posloužit jako odrazový můstek ke změně. Naučíme-li se lépe hospodařit, bude to mít pozitivní...

Obchod Apetit

Dostupný
399 Kč
259 Kč
Dostupný
399 Kč
259 Kč
Dostupný
399 Kč
259 Kč
Dostupný
399 Kč
259 Kč
Dostupný
399 Kč
259 Kč
Dostupný
399 Kč
259 Kč
Dostupný
399 Kč
259 Kč
Dostupný
399 Kč
259 Kč
Dostupný
549 Kč
357 Kč
Dostupný
399 Kč
259 Kč
Dostupný
399 Kč
259 Kč
Dostupný
399 Kč
259 Kč